5 - Ж клас Зарубіжна література

5-Ж

Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Зал персональной конференции Елена Бурьянова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5696539407?pwd=N3NDMXpvL296NVdzdkNUK0xRS2padz09

Идентификатор конференции: 569 653 9407
Код доступа: burianova.

 10.02.2022

ТЕМА: Елеанор Портер. Коротко про письменницю. Історія створення незвичайного роману. Читання уривків роману

«Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. Чит. урив. ром.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ФІЛЬМ

ПОЛЛІАННА

ПРОЧИТАЙ1ТЕ ЦЕЙ     ТВІР У ПІДРУЧНИКУ

5-Є, 5-В

27.04.2021

Добрий день. Ми сьогодні будемо знайомитися з чудовим твором . Перегляньте відеоурок



Домашнє завдання: прочитати книгу 

"Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"

Пауль Маар

 


22.04.2021
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-Є зарубіжна література
Время: 22 апр. 2021 09:00 AM Киев


Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72388208009?pwd=VjVzOHFzU2pZY3Zyc1JvaU1GS2dCZz09

Идентификатор конференции: 723 8820 8009
Код доступа: E7dAW4

5-В
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Моя конференция
Время: 22 апр. 2021 10:00 AM Киев
 

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71068861914?pwd=MGU5a0oveSttTWdsY1plRzluK29zdz09

Идентификатор конференции: 710 6886 1914
Код доступа: zDYb2R

20.04.2021

5-В
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Моя конференция
Время: 20 апр. 2021 09:00 AM Киев
        20 апр. 2021 09:00 AM


Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71068861914?pwd=MGU5a0oveSttTWdsY1plRzluK29zdz09

Идентификатор конференции: 710 6886 1914
Код доступа: zDYb2R

5-Є

Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-Є зарубіжна література
Время: 20 апр. 2021 10:00 AM Киев
        20 апр. 2021 10:00 AM

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72388208009?pwd=VjVzOHFzU2pZY3Zyc1JvaU1GS2dCZz09

Идентификатор конференции: 723 8820 8009
Код доступа: E7dAW4


15.04.2021
5-Є
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Моя конференция
Время: 15 апр. 2021 09:00 AM Киев
        15 апр. 2021 09:00 AM
Загрузите и импортируйте следующие файлы iCalendar (.ics) в систему своего календаря.
Ежедневно: https://us04web.zoom.us/meeting/upUtceGgqDojG9DsLrL9eJGjb9m--lPzQ4cS/ics?icsToken=98tyKu6prj0iEtKUuRiDR7YcAo_oWfzwpn5Ejfp5jzP3L3lWSCT8NLtPf_9zIMLh

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71068861914?pwd=MGU5a0oveSttTWdsY1plRzluK29zdz09

Идентификатор конференции: 710 6886 1914
Код доступа: zDYb2R

5-В

Е
Ежедневно: https://us04web.zoom.us/meeting/upYuf-GqrjMqGt2LGsjHtwKRtcVvvuOJZwRF/ics?icsToken=98tyKu6qrTMiGNSdsBmOR7YQA4qgWerziFxfjbcPsDj2CQhHdSjEIuF0JKRqP_Lq

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72388208009?pwd=VjVzOHFzU2pZY3Zyc1JvaU1GS2dCZz09

Идентификатор конференции: 723 8820 8009
Код доступа: E7dAW4



Туве Янсон

 «Капелюх Чарівника»

 

  1. В якій країні з’явилися твори про Мумі-тролів?
  2. Якою мовою написані казки про Мумі-тролів?
  3. Коли розпочинаються події у творі «Капелюх чарівника»?
  4. Де жила родина Мумі-троля?
  5. Що знайшли Мумі-троль і його друзі?
  6. Як вирішив використовувати капелюх Тато Мумі-троля?
  7. Що сталося з яєчною шкаралупою після того, як її викинули в капелюх?
  8. Яка нова забава з’явилася у Хропуся і Нюхмумрика?
  9. Де спочатку заховався Мумі-троль, коли вони гралися у хованки?

10. Чому  друзі  не  впізнали  Мумі-троля  після  того,  як він

    виліз з капелюха?

11. На кого перетворився Мурашиний Лев?

12. Що врешті-решт друзі зробили з чарівним капелюхом?

ДЛЯ ВІДПОВІДЕЙ моя електронна адреса: olvistsh@gmail.com




13.04.2021


5-В

Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Моя конференция
Время: 13 апр. 2021 09:00 AM Киев
        13 апр. 2021 09:00 AM
Загрузите и импортируйте следующие файлы iCalendar (.ics) в систему своего календаря.
Ежедневно: https://us04web.zoom.us/meeting/upUtceGgqDojG9DsLrL9eJGjb9m--lPzQ4cS/ics?icsToken=98tyKu6prj0iEtKUuRiDR7YcAo_oWfzwpn5Ejfp5jzP3L3lWSCT8NLtPf_9zIMLh

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71068861914?pwd=MGU5a0oveSttTWdsY1plRzluK29zdz09

Идентификатор конференции: 710 6886 1914
Код доступа: zDYb2R

5-Є
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-Є зарубіжна література
Время: 13 апр. 2021 10:00 AM Киев
        13 апр. 2021 10:00 AM
Загрузите и импортируйте следующие файлы iCalendar (.ics) в систему своего календаря.
Ежедневно: https://us04web.zoom.us/meeting/upYuf-GqrjMqGt2LGsjHtwKRtcVvvuOJZwRF/ics?icsToken=98tyKu6qrTMiGNSdsBmOR7YQA4qgWerziFxfjbcPsDj2CQhHdSjEIuF0JKRqP_Lq

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72388208009?pwd=VjVzOHFzU2pZY3Zyc1JvaU1GS2dCZz09

Идентификатор конференции: 723 8820 8009
Код доступа: E7dAW4


08.04.2021

 Тема  : Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.


                                                                     Нехай зустрічаються зі мною                                                                     в моїх книжках!..                                                                                         Туве Янсон 
Познайомтеся з біографією Туве Янсон
https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4

  Читання  першої глави казки Туве Янсон «Капелюх чарівника»
https://www.youtube.com/watch?v=eZrmITdQLGE


  Словникова роботаСлово «троль» у перекладі зі скандинавської мови означає «чаклунство», «чари». Легенди про тролів виникли у Скандинавії.     Тролі за скандинавськими переказами та легендами великі, страшні, вайликуваті чудовиська. Це злі карлики, велетні, чаклуни, відьми, тобто вся «темна сила», яка часто намагається нашкодити людям.-       А  Мумі-тролі з казкової країни Туве Янсон схожі на фантастичних і потворних істот зі скандинавського фольклору?-   Що спільного між стародавніми скандинавськими тролями та світом мешканців долини Мумі-тролів? (Це казкові істоти) 


Домащнє завдання: Прочитати твір Туве Янсон "Капелюх чарівника"

06.04.2021

моя електронна адреса: olvistsh@gmail.com

Тема: Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика"

5-В

Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Моя конференция


Подключиться к конференции ZooЬ https://us04web.zoom.us/j/71068861914?pwd=MGU5a0oveSttTWdsY1plRzluK29zdz09

Идентификатор конференции: 710 6886 1914
Код доступа: zDYb2R

5-Є клас

Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5-Є зарубіжна література


Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72388208009?pwd=VjVzOHFzU2pZY3Zyc1JvaU1GS2dCZz09


Идентификатор конференции: 723 8820 8009
Код доступа: E7dAW4



Домашнє завдання

Презентація

Виписати з презентації  характеристики героїв







19.01.2021

5-В
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Конференция Zoom Елена Бурьянова
Время: 19 янв. 2021 09:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 756 3657 5571
Код доступа: j26EQx


5-Є
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Конференция Zoom Елена Бурьянова
Время: 19 янв. 2021 10:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 787 6708 8242
Код доступа: 3ENx5g



 для  відповідей  olvistsh@gmail.com






14.01.2021

Тема: Марк Твен (18351910). «Пригоди Тома Сойєра». Том Соєр і  Гекльберрі Фінн. 

Так уже склалося, що людині в житті часто доводиться робити вибір між добром і злом, правдою та неправдою, сміливістю та боягузтвом. Байдужість та замовчування нерідко схиляє шальку терезів у бік неправди, несправедливості.

Томові Соєру і його товаришам також не раз доводилося робити вибір. І, треба визнати, чинили вони найчастіше сміливо, благородно, перемагаючи власні образи та страх, виявляли себе справжніми друзями. Ось саме про це ми й вестимемо на уроц

  1. Перевірка виконання домашнього завдання: “Впізнай героя за цитатою”:

  • “Ну й розбишака ж, хай йому абищо! ...В ньому наче біс сидить...” .

  • “...він був не лихий хлопчик, а тільки неслух, бешкетник. Але зла він нікому не хотів і серце мав предобре”. 

  • “…завжди був одягнений в обноски з дорослих людей, укриті незліченними плямами й такі подерті, що аж клапті теліпалися з усіх боків. На голові у нього стирчала руїна здоровенного капелюха з напівобірваними крисами; куртка, коли він її напинав, сягала йому мало не до п’ят, а ґудзики позаду опинялися десь нижче від того місця, де їм належало бути; штани трималися на одній шлейці...” 

  • "...був сам собі господар і робив усе, що йому зама­неться”. 


  1. Створення грона «Риси характеру Тома Сойєра» (намалюй у зошиті сонечко)


Добрий

Безсоромний



Життєрадісний



Розсудливий

Кмітливий

Хитрий

Мужній

Винахідливий


Тому тісний і нудний “добропорядний” світ. Він живе наче і в Сент-Пітерсберзі, і в своєму світі, сповненому пригод і різноманітних подій. У школі Тому нецікаво. В класі стоїть спека, повітря наче завмерло, як і життя в містечку.

Він може повернути справу так, що неприємне заняття (фарбування паркану) стає привабливим і бажаним для інших хлопчаків.

Том жертвує собою заради Беккі. Він, як справжній ри­цар, благородний і великодушний, бере на себе провину Беккі.

Хоробрість, винахідливість, бадьорість духу допомагають Тому вийти зі становища, здавалося б, безвихідного (коли вони з Беккі заблудилися в печері).

Том і Гек виявили справжню мужність, зіткнувшись із не­справедливістю, коли Поттер сидів у в’язниці і чекав на ши­беницю, а справжній вбивця Джо розгулював на волі. На суді Том розповів, як було насправді, хоча йому було дуже страшно, “язик його застряг у роті” — адже індіанець Джо міг помститися.

Том часто уявляє себе героєм пригодницьких книг, сам робить своє життя яскравим, сповненим ризику і небезпек, інколи не вигаданих, а реальних. Улюблений герой Тома — легендарний Робін Гуд, благородний розбійник, захисник простих людей

2. Характеристика образу Гекльберрі Фінна.


“Усі тамтешні матусі щиро ненавиділи і страшилися того Гекльберрі, бо він був нероба, безпритульник і розбишака”. А от ставлення всіх хлопчаків до Гека Фінна інше: “їхні діти тяглися до нього, тішилися його забороненим товариством і шкодували, що не можуть бути такими, як він”. 
  1. Створення грона «Риси характеру Гекльберрі Фінна» т(запиши у зошит)


Чесний


Добрий

Благородний

Надійний

Людяний

Справедливий

Безкорисливий

Самостійний



  1. Характеристика взаємин Тома і Гека

“Том, як і всі хлопці з поважних родин, заздрив на при­вільне безтурботне життя Гекльберрі і, хоч йому було суво­ро заборонено водитися з тим волоцюгою, не проминав жодної нагоди побути з ним”. Разом з Геком Фінном Том шукає пригод. Якось уночі він втік з дому, щоб знайти скар­би. І хлопці знайшли їх. Та виявилося, що, хоча вони так мріяли про золото і діаманти, багатство їм ні до чого. Гек говорить: “...бути багатим — не така вже й радість”. Він, як і Том, цінує справжні цінності життя, які не купиш за гроші: „Ні, Томе, не хочу я бути багатим і не хочу жити в тих бісових задушливих будинках. Мені подобається в лісі, на річці, в оцих бочках — і звідси я нікуди!”.

  1. Творче завдання

Намалюємо уявний «дім дружби» Тома і Гека. Він може мати такий вигляд:

Девіз дружби:



Надійність у скрутний час!»

Повага один до одного, негативне ставлення до несправедливості, прагнення пригод, весела вдача.



Том - Гек



Безкорисливість


ІV. Підсумок уроку

1.Бесіда

  • Як ви гадаєте, чи можна назвати дружбу Тома і Гека справжньою?

  • Як ви розумієте поняття «справжня дружба»?

  • Чого повчає хлопчиків Марк Твен?

V. Домашнє завдання

Написати листа Тому Соєру. Намалювати ілюстрації до твору (за бажанням)


Тема: Марк Твен (18351910). «Пригоди Тома Соєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті. 

Ми сьогодні починаємо знайомитися з найкращим твором світової літератури. Але спочатку дізнаємося, хто є автором цієї книги?
  
Марк Твен (стор підручника 152)


Запиши у зошит число, тему урока та 3 цікавих факти з життя Марка Твена.

А тепер про автора та історію створення повісті "Том Соєр"


Домашнє завдання:
 прочитати у підручнику стор. 152-162,
прослухай аудіокнигу


Тема: Г.К. Андерсен. "Соловей". Протиставлення "справжнього" і "штучного" в казці "Соловей", соловей як утілення сили природи й мистецтва.

Прочитати казку тутhttps://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=645

Або прослухай тут

Дом.завдання знати зміст казки "Соловей"




ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ПРОЧИТАННЯ ВЛІТКУ


Ж. Верн «П’ятнадцятирічний капітан»
 Р. Л. Стівенсон «Острів скарбів»
Чарльз Діккенс  «Різдвяна пісня в прозі»
Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом»
Антон Павлович Чехов «Хамелеон», «Товстий і тонкий»
Джек Лондон  «Жага до життя»
Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»
В. Г.  Короленко  «Сліпий музикант»
Рей Дуглас Бредбері «Усмішка»
Роберт Шеклі «Запах думок»
Астрід Анна Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо».
МіхаельАндреас Гельмут Енде  «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»

Крістіне Нестлінґер  «Конрад, або Дитина з бляшанки»





12.05.2020

Контрольна робота "Світ творчої уяви. У колі друзів. Сучасна література"


https://www.classtime.com/code/78VG9N


У вас лише 1 спроба та 45хвилин


05.09.2020

Тема : Пауль Маар. "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Яскравість художнього світу твору.

Шановні друзі, щиро вітаю всіх. Сьогодні ми розпочинаємо знайомитися з новим твором Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Його немає у підручнику, тому його можна знайти в інтернеті та прочитати. А на допомогу вам наступні посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=Yw1yU-7EwbI

Домашнє завдання : прочитати 1 частину твору або прослухати


https://www.youtube.com/watch?v=YNUusHOC-kY&list=PLhm1mKgGTwp-ED3YCZx8qiidkncHqNTov



 А тепер увага! Творчі діти запрошується прийняти участь у конкурсі
УВАГА !!! ОГОЛОШУЄТЬСЯ ОНЛАЙН-КОНКУРС ЧИТЦІВ
Центральна міська бібліотека ім. М. Лермонтова запрошує взяти участь у онлайн-конкурсі читців до Всесвітнього дня вишиванки.
Умови та вимоги онлайн-конкурсу:
• На конкурс від одного учасника приймається один вірш українською, присвячений народному оберегу - вишиванці.
Щоб взяти участь в конкурсі, необхідно:
• Записати відеовиступ (не довше 3 хвилин)
• Заповнити онлайн-анкету за посиланням: https://cutt.ly/gys93yS до 19 травня включно
Конкурсанти змагатимуться в чотирьох вікових категоріях:
• «Малята» (до 9 років)
• «Діти» (10 -14 років)
• «Юнацтво» (15 - 20 років)
• «Дорослі» (від 21 року)
Оцінювання виступів за наступними критеріями:
• рівень виконавської майстерності
• дикція
• постановка голосу
• сценічний образ
З 20 по 25 травня буде проведено оцінювання виступів членами журі у складі філологів, поетів, письменників, працівників культури.
Також кожен з конкурсантів може отримати «Приз глядацьких симпатій» за кількістю вподобайок у Фейсбуці. Для визначення найкращого виступу глядачами з 20 до 25 травня відеовиступи конкурсантів буде розміщено на сторінці Мелітопольська центральна міська бібліотека ім. М. Лермонтова у Фейсбуці.
Умови та вимоги онлайн-конкурсу:• На конкурс від одного учасника приймається один вірш українською, присвячений народному оберегу - вишиванці.Щоб взяти участь в конкурсі, необхідно:• Записати відеовиступ (не довше 3 хвилин)• Заповнити онлайн-анкету за посиланням: https://cutt.ly/gys93yS до 19 травня включноКонкурсанти змагатимуться в чотирьох вікових категоріях:• «Малята» (до 9 років)• «Діти» (10 -14 років)• «Юнацтво» (15 - 20 років)• «Дорослі» (від 21 року)Оцінювання виступів за наступними критеріями:• рівень виконавської майстерності• дикція• постановка голосу• сценічний образЗ 20 по 25 травня буде проведено оцінювання виступів членами журі у складі філологів, поетів, письменників, працівників культури.Також кожен з конкурсантів може отримати «Приз глядацьких симпатій» за кількістю вподобайок у Фейсбуці. Для визначення найкращого виступу глядачами з 20 до 25 травня відеовиступи конкурсантів буде розміщено на сторінці Мелітопольська центральна міська бібліотека ім. М. Лермонтова у Фейсбуці.Переможці оголошуються 25 травня 2020 р.
Нагородження відбудеться після закінчення карантину.

Хто хоче прийняти участь ? Повідомте мене. Мій телефон 0962853909 Олена Вікторівна.


30.04.2020
Тема: Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.


https://www.youtube.com/watch?v=RtJYlWsTcHk


Домашнє завдання :  запишіть у зошит характнристику одного з героїв за відео-уроком.



28.04.2020
Тема:Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.

5-А
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Конференция Zoom Елена Бурьянова
Время: 28 апр 2020 13-00

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76352548913?pwd=WFVqWENFQVVTMGN6OG55d2MxV1Rsdz09

Идентификатор конференции: 763 5254 8913

Пароль: 4hj9F4


5-Б 
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Моя конференция
Время: 28 апр 2020 14:00 

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/79782437852?pwd=dFpOWkNyVFI0OUp2Y1ZKWGlnbHdrdz09

Идентификатор конференции: 797 8243 7852
Пароль: 7KCNt1




Домащнє завдання: Прочитати твір Туве Янсон "Капелюх чарівника"


23.04.2020
 Тема  : Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.


                                                                     Нехай зустрічаються зі мною                                                                     в моїх книжках!..                                                                                         Туве Янсон 
Познайомтеся з біографією Туве Янсон
https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4

  Читання  першої глави казки Туве Янсон «Капелюх чарівника»
https://www.youtube.com/watch?v=eZrmITdQLGE


  Словникова роботаСлово «троль» у перекладі зі скандинавської мови означає «чаклунство», «чари». Легенди про тролів виникли у Скандинавії.     Тролі за скандинавськими переказами та легендами великі, страшні, вайликуваті чудовиська. Це злі карлики, велетні, чаклуни, відьми, тобто вся «темна сила», яка часто намагається нашкодити людям.-       А  Мумі-тролі з казкової країни Туве Янсон схожі на фантастичних і потворних істот зі скандинавського фольклору?-   Що спільного між стародавніми скандинавськими тролями та світом мешканців долини Мумі-тролів? (Це казкові істоти) 


Домащнє завдання: Прочитати твір Туве Янсон "Капелюх чарівника"




21.04.2020

Літературний диктант за повість -казкою Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"в Zoom o 16-00

АЛЕ СПОЧАТКУ ПЕРЕДИВИСЬ ВІДЕО ТА ВИКОНАЙ УСІ ЗАВДАННЯ
https://www.youtube.com/watch?v=HHzttOgLH5k

Домащнє завдання: Прочитати твір Туве Янсон "Капелюх чарівника"


16.04.2020.

 Роальд Дал. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Робота з текстом твору

Передивіться художній фільм "Чарлі й шоколадна фабрика", порівняйте його з книгою. Свої висновки запишіть у зошит. Як ви гадаєте, чому така розбіжність між творами з однаковою назвою? Поговоримо про це на наступному уроці.

14.04.2020 Роальд Дал. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Робота з текстом твору

Добрий день, мої любі друзі! Ми сьогодні починаємо знайомитися із твором Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". 
https://www.youtube.com/watch?v=TWsFszHa5SY 

Твір треба прочитати, а не подивитися!!!  Читати можна тут:
https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8628

Запиши у зошит літературознавчі терміни:
Персонаж ( лат. – особа) – дійова особа твору, частіше вживається  відносно другорядних дійових осіб

Герой (грецьк. – захисник) – персонаж із яскравими індивідуальними рисами,  рушій сюжету, центр твору.
Домашнє завдання:
переглянь презентацію, та виконай всі завдання у зошиті



09.04.2020

Тема:  Марина Іванівна Цвєтаєва (1892 - 1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних казок (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.)

Цю тему ми опрацюємо на он-лайн уроці за допомогою ресурсу zoom, посилання на конференцію напишу тут о 13-45 (5-А), 14-45 (5-Б).
5-А клас урок о 14 годині
5-Б клас урок о 15 годині.
Мати поряд підручник і зошит.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: знати біографію М.Цвєтаєвої, читати та аналізувати поезію. 



07.04.2020


Тема.  Л. Керролл «Аліса у Країні Див». Підсумковий урок.

Дорогі мої учні, сьогодні ми спробуємо підбити підсумки та запам'ятати найголовніше, що повинні знати про твір   Л. Керролла «Аліса у Країні Див». Для цього перегляньте уважно наступний експрес-урок

А тепер запишіть відповіді у зошит на наступні запитання (присилати мені НЕ ТРЕБА!!!! буду запитувати усно):
 № 1
Що таке Вікторіанська доба? Хто був прототипом образу Аліси?
№ 2
Чим незвичайний і дивний Чеширський Кіт?
 № 3
Назвіть перешкоди і кумедні ситуації, які довелося здолати Алісі в Країні Див?
 № 4
У казці багато чарівних речей. Поясніть, для чого потрібні такі речі.
 №  5
Опишіть Білого Кролика. Куди він так квапився?
 №  6
Виберіть ті риси характеру Аліси, які вам сподобалися. Поясніть свій вибір.
Допитливість, чемність, ввічливість, хвалькуватість, сміливість, боягузливість, довірливість, гідність, освіченість, егоїзм, забудькуватість.

Домашнє завдання: підготуватися до онлайн-розмови про Алісу в четвер 09.04.2020 о 14 годині (5-А), о 15-00 (5-Б) на онлайн ресурсі zoom .


02.04.2020
Те

Тема.  Л. Керролл «Аліса у Країні Див». Країна Див та її мешканці.
Країна Чудес — це те, що ми є...
                                              Р. Бредбері



Хід уроку

І.
Американський письменник-фантаст Рей Бредбері писав: «За всієї своєї фантастичності Країна Чудес якнайреальніша: це світ, де влаштовуються істерики, де вас виштовхують з черги в автобус. Осіб, подібних до мешканців Країни Чудес, можна зустріти у будь-який час».

Сьогодні ми поговоримо про мешканців Країни Чудес і подумаємо, чи можна за ними впізнати реальних людей?

ІI. Актуалізація опорних знань

-        На попередньому уроці ми говорили про Алісу, про те, як маленька героїня твору уміла насолоджуватися життям, фантазувати і радіти. Ми визначали риси характеру головної героїні. Зверніть увагу на портрети Аліси. Кожний із вас побачив її по-своєму

      Робота над літературознавчими термінами

З  чим ми зустрілися під час нашої подорожі?

(З дивами, нереальними, фантастичними подіями)

Що ж таке фантастика? Які твори називаються фантастичними?
Фантастика – це образи, створені думкою людини, її домислом.

Це літературні твори, в яких описуються нереальні, неіснуючі в дійсності події або явища;
створюється вигаданий, сповнений чудес світ.
Фантастика – це щось нереальне, нездійснене.
 Льюїса Керролла  називали «королем нісенітниці». Як по науковому це називається? Нонсенс – безглуздя, весела нісенітниця.

Письменник любив погратися словами, тому часто застосовував такий художній засіб, як каламбур. Це коли одні слова замінюються іншими, схожими за звучанням, але вже не з тим значенням – для досягнення комічного ефекту. «Це Сонце, чи сон це?», «До Віри немає віри»

Каламбури можуть належати до розряду парадоксів.

Парадокс – (незвичайний, неймовірний, дивний) це несподіване явище, яке не відповідає науковим уявленням. У творі письменника все  є дивним, неймовірним, парадоксальним.

ІIІ. Опрацювання навчального матеріалу

Країна Чудес та її мешканці. Які вони? З деякими з них ми вже познайомилися. Заповнимо таблицю.


Не переписиючи у зошит запоніть перший стовпчик таблиці

Характеристика героїв твору 

Герой
Визначна риса
 Поведінка, що доводить рису характеру 

Боягуз, панікер, метушливий
Поведінка тривожна, постійно біжить кудись, постійно боїться Королеви


Філософський спокій, зверхність
Навчає Алісу жити в Країні Див, її порада Алісі - «Май терпець»
 Веде себе зверхньо. Постійно запитує: «Ти при своєму розумі?»

Роздратована, нервова
Постійно ображається, сердиться, любить повчати

Знаходить вихід із скрутних ситуації, уміє зацікавити
Це сам Керролл. Письменник заїкався і вимовляв своє ім’я: «До-до-Доджсон»
Пропонує грати в гру «Гасай-Коло». Організовує та зацікавлює тварин.

Спокій та виваженість
 колега Керролла, який плив з ним Темзою, коли виникла ідея створення казки-повісті

Намагається нікого не образити, чемна
 – старша сестра Аліси.
Спілкування з Мишею.

Говорить те, що думає
 – молодша сестра Аліси.
«Говори по-людському, я не знаю і половини отих твоїх кучерявих слів, не думаю, щоб і ти їх знав»
       

 
VІ.Домашнє завдання.

1.      Пройти тестування https://www.classtime.com/code/Y396JQ

4.       Прослухати р. 8 – 10, 12, переказувати епізоди.


















31.03.2020

Тема: Льюїс Керролл «Аліса в країні Див». Образ Аліси, її захоплюючі пригоди.
Радість – всесвіту пружина,
Радість-творчості душа,
Дивна космосу машина,
Нею живиться й душа.
                  Ода «До радості» Ф.Шиллер 



Хід уроку

Зверніть увагу на епіграф до уроку – слова Шиллера, які стали гімном Євросоюзу. Як ви їх розумієте? 
(Кожна людина прагне щастя, гармонії, радості в цьому, на жаль, короткочасному житті)
ПОДИВІТЬСЯ УВАЖНО НА ЦІ ілюстрації  Євгенії Гапчинської? Що вони символізують? 


Позитивне сприйняття життя, радість, посмішку, свободу, чистоту, сонячність, щирість, відкритість, взаєморозуміння, відвертість 

- Героїня якої книги теж була позитивною? ("Поліанна" Елеонор Портер
-        Що об’єднує Алісу та Поліанну? (Позитивне сприйняття життя, радість, свобода, сонячність, щирість, відвертість)
 -        Хто є носієм радості, щирості, відкритості у творі Льюїса Керролла? (Аліса)
 Сьогодні на уроці ми спробуємо, працюючи над повістю-казкою «Аліса в країні Див», прослідкувати, як маленька героїня твору уміла насолоджуватися життям, фантазувати і радіти. Ми будемо виразно читати, аналізувати текст, визначати риси характеру головної героїні.
Зверніть увагу на портрети Аліси. Кожний із вас побачив її по-своєму.
До речі, «Алісу в країні Див» екранізували більш, ніж 40 разів, створили мультиплікаційні, художні фільми, комп’ютерні ігри, фільми в форматі 3D.
У чому ж таємниця маленької Аліси? Чому її пригоди продовжують і сьогодні нас захоплювати? Мені хочеться, щоб протягом уроку ви подумали: що вам подобається, що б ви хотіли запозичити,  а що не подобається у характері і поведінці Аліси.

             Робота над характеристикою образу Аліси
1. Словесне малювання
 Діти,вдома ви намалювали портрети Аліси, зверніть увагу на ілюстрації,  ви розумієте, що кожний із вас бачить свою Алісу. В реальності ж у Аліси Ліддел було коротко стрижене темно-каштанове волосся, великі допитливі очі. Льюїс Керролл порівнював її з сонечком, з ангелом, з веселкою.
Давайте разом з вами визначимо риси характеру Аліси. Подумайте, що вам подобається, що б ви хотіли запозичити,  а що не подобається у характері і поведінці Аліси? А допоможе вам у цьому робота з таблицею. Замалюйте її у зошиті  та заповність стовпчик "Епізод тексту"
2.    Робота з таблицею.

Риси характеру
Епізод тексту
Допитливість, цілеспрямованість

Цікавість, полюбляє пригоди

Сміливість

Живе у світі фантазій

Спостережливість

Чемність, ввічливість

Розум, здоровий глузд

Людяна, співчутлива, милосердна

Волелюбна, зберігає почуття власної гідності

Рішуча, схильна до ризику

Правдива

Оптимістична, доброзичлива

Освічена, але часто верзе дурниці



VІ. Домашнє завдання.
1.       Підготуватися до характеристики персонажів, що оточують Алісу.
2.    Прослухати наступні частини твору





19.03.2020
Тема урокуЛьюїс Керролл. Короткі відомості про письменника. Історія створення повісті-казки «Аліса в країні Див»

                                                                            
Книги Керролла про Алісу – головні та улюблені книги англійських дітей. Немає англійця, який не виріс би на «Алісі в країні Див»
                                                                 Кір Буличов

І Сьогодні ми познайомимося з англійською казкою.
«Англійці народили Пітера Пена, Віні-Пуха, Мері Поппінс, героїв «Острова скарбів»,
Гуллівера, Робінзона Крузо і навіть хоббітів. Сьогодні світову першість англійських письменників підтверджує Джоанна Роулінг з її Гаррі Поттером. Але все ж Керролл підноситься над цими пагорбами і лісами, як гора. Тому зрозуміти, наскільки він відобразив свій час, наскільки близькі події в Країні Див до подій життя автора, корисно і повчально». Це слова російського письменника-фантаста Кіра Буличова, який подарував нам Алісу Селезньову, героїню мультфільму «Таємниця третьої планети» та телефільму «Гостя із майбутнього»За епіграф також взято слова цього письменника. «Книги Керролла про Алісу – головні та улюблені книги англійських дітей. Немає англійця, який не виріс би на «Алісі в країні Див».
Що це була за людина? Чому творчість Керрола так приваблює нащадків? Над цими питаннями ми будемо працювати на уроці.
ІI. Перегляньте презентацію: Тисни сюди
2. Самостійно заповніть таблицю «Компакт-біографія Льюїса Керролла»
Прізвище, ім’я та псевдонім
Дата народження
Місце народження
Родина
Освіта
Професія
Захоплення
Найвідоміші твори
Дата смерті

3. Поміркуй над запитаннями:
·         Які розділи та фрагменти твору вам запам’яталися найбільше?
·         Хто з героїв твору сподобався? Чим?
·         Що здалося чудернацьким та незрозумілим?

4. А тепер згадай, ти це знаєшь!
·         Як називається художній твір, у якому є щось чарівне, незвичайне? 
·         Які існують дві окремі групи казок? 
·         Чим вони відрізняються одна від одної?
·         Які три типа казок ви знаєте?
·         До якого типу казок відноситься «Аліса в Країні Див»?
·         Визначте жанр твору «Аліса в країні див»? 
·         Доведіть це повість - казка.
·         З  чим ви зустрілися під час знайомства з твором?
      Я допоможу тобі з відповіддю:
З дивами, чудернацькими та незрозумілими, фантастичними подіями
Фантастика (від грецького – здатність уявляти) - запиши це у зошит! і запам'ятай 
·         Що ж таке фантастика?  (Фантастика – це щось нереальне, нездійснене)
5. 
·         Виразно прочитайте вірш-вступ до твору. Як в ньому закодовано інформацію про історію створення цієї книги?
·         Назвіть дійових осіб вірша і спробуйте встановити їхні прототипи.
Прототип – реальна людина з життя, яка в літературному творі перетворюється на книжкового персонажа. (Записати в літературознавчі словники)
(У вірші-вступі згадується липень 1862 року, коли Керролл і його приятель Робінсон Дакворт вирушили в човні з трьома дочками ректора Ліддела на прогулянку по Темзі. В Англії дуже люблять влаштовувати пікніки, такі заміські прогулянки: де-небудь на узліссі сідають в тіні дерева, виймають з кошиків бутерброди, пляшки з соком, фрукти. Навіть самий звичайний хліб стає на свіжому повітрі надзвичайно смачним. Сестер звали Лоріна, Аліса, Едіт. Всі вони є героїнями твору. Хтось реальними, а хтось фантастичними)
·         Кому автор присвятив казку?
·         Яку пораду він дає дівчинці?

6. Виразне читання  та аналіз І розділу «Униз і вглиб кролячою норою»


-        Чим привабив увагу Аліси Кролик?
-        Чи думає Аліса про наслідки своїх учинків, «гулькнувши» у кролячу нору?
-        Яким був шлях Аліси до підземного світу?
-        Яка проблема постала перед Алісою, коли вона опинилася в коридорі біля великої кількості замкнених дверей?
-        Чи можна столик і ключик вважати чарівними предметами-помічниками Аліси? Чому?
-        З чим порівнюється зменшення Аліси?
-        Яку роль зіграло у перетвореннях Аліси тістечко «З’їж мене»?

ІV. Оцінювання
 Перейдіть на сайт www.classtime.com та введіть код: PWZWYM

VІ. Домашнє завдання
1.      Перечитати зміст ІІ – ІV розділів книги.
2.      Повторити питання теорії літератури.
3.      Підготувати  таблицю-характеристику Аліси.
Намалювати  портрети Аліси


69 комментариев:

  1. Лугініні Анастасія5-б тему розглянула, таблицю риси характеру Аліси зробила,прослухала частини твору.

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  3. Кисляк Ксенія 5-б все зробила

    ОтветитьУдалить
  4. Шубіна Віка 5Б, роботу зробила

    ОтветитьУдалить
  5. Любачевський Єгор 5-Б розглянув тему та написав у зошиті таблицю

    ОтветитьУдалить
  6. Полякова Ганна 5-Б зробила характеристику образу Аліси

    ОтветитьУдалить
  7. КузнєцовІван 5-б прочитав таблицю зробив.

    ОтветитьУдалить
  8. Лушнікова Анастасія 5-А завдання и ДЗ виконала

    ОтветитьУдалить
  9. Шубіна Віка 5 Б відповіла на запитання та попрацювала у зошиті

    ОтветитьУдалить
  10. КузнєцовІван 5-б дз зробив тест пройшов.

    ОтветитьУдалить
  11. Кузьменко Альбина 5-А зробила

    ОтветитьУдалить
  12. У мене є питання а який индефекціоний код прес конференції?

    ОтветитьУдалить
  13. Зубарь Максим 5-Б завдання виконав

    ОтветитьУдалить
  14. Лугініна Анастасія5-б все зробила

    ОтветитьУдалить
  15. Вишняк Світлана 5б зробила

    ОтветитьУдалить
  16. Любачевський Єгор 5-Б відповіді записав у зошит.Встановив програму zoom.

    ОтветитьУдалить
  17. Кисляк Ксенія 5-Б відповіді записали у зошит

    ОтветитьУдалить
  18. Босенко Александра 5-Б все сделала,на вопросы ответила

    ОтветитьУдалить
  19. Анісімов 5б ответы в тетрадь записал

    ОтветитьУдалить
  20. А можно узнать за какой урок сегодня говорили оценки,почему такой низкий бал. Босенко Александра 5-Б

    ОтветитьУдалить
  21. Босенко Александра 5-Б Марину Цветаеву прочитала

    ОтветитьУдалить
  22. Дундук Данило 5-Б всі уроки відпрацював :)

    ОтветитьУдалить
  23. Видакова Алина 5б 1Август 2Виолэт 3Чарли 4Вэрунка 5Майк

    ОтветитьУдалить
  24. Дундук Данило 5-Б домашню роботу зробив і виконав кроссворд.

    ОтветитьУдалить
  25. Максим Зубарь 5-Б зробыв завданя за 14.04

    ОтветитьУдалить
  26. КузнєцовІван 5-б клас домашнє завдання зробив кросворд у зошиті написав.

    ОтветитьУдалить
  27. Любачевський Єгор 5-Б зробив завдання та відправив на пошту

    ОтветитьУдалить
  28. Босенко Олександра 5-Б все зробила

    ОтветитьУдалить
  29. Вишняк Світлана 5-б за 14 квітня все зробила

    ОтветитьУдалить
  30. Дундук Данило 5-Б фильм подивився.

    ОтветитьУдалить
  31. Суркова Дарья 5-А готова до уроку!

    ОтветитьУдалить
  32. Босенко Олександра 5-Б все зробила

    ОтветитьУдалить
  33. Цветков Олександр 5Б все зробив

    ОтветитьУдалить
  34. Вишняк Світлана 5-б не змогла приєднатися

    ОтветитьУдалить
  35. Глущенко Данило 5Бна КОНФЕРЕНЦИИ БЫЛ ПОД ИМЕНЕМ Александр Иванов

    ОтветитьУдалить
  36. Кисляк Ксенія 5-Б все зробила

    ОтветитьУдалить
  37. Дундук Данило 5-Б домашню роботу зробив.

    ОтветитьУдалить
  38. Лугініна Анастасія 5б ознайомилась, читаю твір

    ОтветитьУдалить
  39. Глущенко 5-Б тести прошол про Алису у краине дыв

    ОтветитьУдалить
  40. Полякова Ганна 5 Б, все зробила

    ОтветитьУдалить
  41. Дундук Данило 5-Б домашню роботу зробив.

    ОтветитьУдалить
  42. Цветков Олександр 5Б прочитав

    ОтветитьУдалить
  43. Дундук Данило 5-Б першу частину прочитав.

    ОтветитьУдалить
  44. Лугініна Анастасія 5-б прочитала

    ОтветитьУдалить
  45. Дундук Данило 5-Б тест виконав.

    ОтветитьУдалить
  46. Полякова Ганна,5-Б,не встигла відповісти на всі питання,так як були збої

    ОтветитьУдалить
  47. Салгалов Богдан 5-Б как можно узнать оценку по контрольной работе?

    ОтветитьУдалить
  48. Цветков Олександр 5Б зробив

    ОтветитьУдалить
  49. Здравствуйте,увидела сегодня итоговую оценку и не совсем понимаю почему такой результат,хотела спросить,почему нет в электронном журнале почти не одной оценки за тесты,хотя их было очень много и мы все до единого их проходили?Попелешко Василий 5-Б

    ОтветитьУдалить
  50. а где тест про чарли и шикаладная фабрика?

    ОтветитьУдалить