5-Ж
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Зал персональной конференции Елена Бурьянова
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5696539407?pwd=N3NDMXpvL296NVdzdkNUK0xRS2padz09
Идентификатор конференции: 569 653 9407
Код доступа: burianova.
10.02.2022
ТЕМА: Елеанор Портер. Коротко про письменницю. Історія створення незвичайного роману. Читання уривків роману
«Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. Чит. урив. ром.ПРОЧИТАЙ1ТЕ ЦЕЙ ТВІР У ПІДРУЧНИКУ
5-Є, 5-В
Добрий день. Ми сьогодні будемо знайомитися з чудовим твором . Перегляньте відеоурок
"Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
Пауль Маар
Туве Янсон
«Капелюх Чарівника»
- В якій країні
з’явилися твори про Мумі-тролів?
- Якою мовою
написані казки про Мумі-тролів?
- Коли
розпочинаються події у творі «Капелюх чарівника»?
- Де жила родина
Мумі-троля?
- Що знайшли
Мумі-троль і його друзі?
- Як вирішив
використовувати капелюх Тато Мумі-троля?
- Що сталося з
яєчною шкаралупою після того, як її викинули в капелюх?
- Яка нова
забава з’явилася у Хропуся і Нюхмумрика?
- Де спочатку
заховався Мумі-троль, коли вони гралися у хованки?
10. Чому друзі не впізнали Мумі-троля після того, як він
виліз з капелюха?
11. На кого
перетворився Мурашиний Лев?
12. Що врешті-решт
друзі зробили з чарівним капелюхом?
ДЛЯ ВІДПОВІДЕЙ моя електронна адреса: olvistsh@gmail.com
Нехай зустрічаються зі мною в моїх книжках!.. Туве Янсон
Познайомтеся з біографією Туве Янсон
https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4
Читання першої глави казки Туве Янсон «Капелюх чарівника»
https://www.youtube.com/watch?v=eZrmITdQLGE
Словникова робота- Слово «троль» у перекладі зі скандинавської мови означає «чаклунство», «чари». Легенди про тролів виникли у Скандинавії. Тролі за скандинавськими переказами та легендами великі, страшні, вайликуваті чудовиська. Це злі карлики, велетні, чаклуни, відьми, тобто вся «темна сила», яка часто намагається нашкодити людям.- А Мумі-тролі з казкової країни Туве Янсон схожі на фантастичних і потворних істот зі скандинавського фольклору?- Що спільного між стародавніми скандинавськими тролями та світом мешканців долини Мумі-тролів? (Це казкові істоти)
Домащнє завдання: Прочитати твір Туве Янсон "Капелюх чарівника"
06.04.2021
5-Є клас
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72388208009?pwd=VjVzOHFzU2pZY3Zyc1JvaU1GS2dCZz09
Идентификатор конференции: 723 8820 8009
Код доступа: E7dAW4
Домашнє завдання
Презентація
Виписати з презентації характеристики героїв
Тема: Марк Твен (1835–1910). «Пригоди Тома Сойєра». Том Соєр і Гекльберрі Фінн.
Так уже склалося, що людині в житті часто доводиться робити вибір між добром і злом, правдою та неправдою, сміливістю та боягузтвом. Байдужість та замовчування нерідко схиляє шальку терезів у бік неправди, несправедливості.
Томові Соєру і його товаришам також не раз доводилося робити вибір. І, треба визнати, чинили вони найчастіше сміливо, благородно, перемагаючи власні образи та страх, виявляли себе справжніми друзями. Ось саме про це ми й вестимемо на уроц
- Перевірка виконання домашнього завдання: “Впізнай героя за цитатою”:
“Ну й розбишака ж, хай йому абищо! ...В ньому наче біс сидить...” .
“...він був не лихий хлопчик, а тільки неслух, бешкетник. Але зла він нікому не хотів і серце мав предобре”.
“…завжди був одягнений в обноски з дорослих людей, укриті незліченними плямами й такі подерті, що аж клапті теліпалися з усіх боків. На голові у нього стирчала руїна здоровенного капелюха з напівобірваними крисами; куртка, коли він її напинав, сягала йому мало не до п’ят, а ґудзики позаду опинялися десь нижче від того місця, де їм належало бути; штани трималися на одній шлейці...”
"...був сам собі господар і робив усе, що йому заманеться”.
- Створення грона «Риси характеру Тома Сойєра» (намалюй у зошиті сонечко)
Добрий
Безсоромний
Життєрадісний
Розсудливий
Кмітливий
Хитрий
Мужній
Винахідливий
Він може повернути справу так, що неприємне заняття (фарбування паркану) стає привабливим і бажаним для інших хлопчаків.
Том жертвує собою заради Беккі. Він, як справжній рицар, благородний і великодушний, бере на себе провину Беккі.
Хоробрість, винахідливість, бадьорість духу допомагають Тому вийти зі становища, здавалося б, безвихідного (коли вони з Беккі заблудилися в печері).
Том і Гек виявили справжню мужність, зіткнувшись із несправедливістю, коли Поттер сидів у в’язниці і чекав на шибеницю, а справжній вбивця Джо розгулював на волі. На суді Том розповів, як було насправді, хоча йому було дуже страшно, “язик його застряг у роті” — адже індіанець Джо міг помститися.
Том часто уявляє себе героєм пригодницьких книг, сам робить своє життя яскравим, сповненим ризику і небезпек, інколи не вигаданих, а реальних. Улюблений герой Тома — легендарний Робін Гуд, благородний розбійник, захисник простих людей
2. Характеристика образу Гекльберрі Фінна.
“Усі тамтешні матусі щиро ненавиділи і страшилися того Гекльберрі, бо він був нероба, безпритульник і розбишака”. А от ставлення всіх хлопчаків до Гека Фінна інше: “їхні діти тяглися до нього, тішилися його забороненим товариством і шкодували, що не можуть бути такими, як він”.
- Створення грона «Риси характеру Гекльберрі Фінна» т(запиши у зошит)
Чесний
Добрий
Благородний
Надійний
Людяний
Справедливий
Безкорисливий
Самостійний
Характеристика взаємин Тома і Гека
“Том, як і всі хлопці з поважних родин, заздрив на привільне безтурботне життя Гекльберрі і, хоч йому було суворо заборонено водитися з тим волоцюгою, не проминав жодної нагоди побути з ним”. Разом з Геком Фінном Том шукає пригод. Якось уночі він втік з дому, щоб знайти скарби. І хлопці знайшли їх. Та виявилося, що, хоча вони так мріяли про золото і діаманти, багатство їм ні до чого. Гек говорить: “...бути багатим — не така вже й радість”. Він, як і Том, цінує справжні цінності життя, які не купиш за гроші: „Ні, Томе, не хочу я бути багатим і не хочу жити в тих бісових задушливих будинках. Мені подобається в лісі, на річці, в оцих бочках — і звідси я нікуди!”.
Творче завдання
Намалюємо уявний «дім дружби» Тома і Гека. Він може мати такий вигляд:
Девіз дружби:
Надійність у скрутний час!»
Повага один до одного, негативне ставлення до несправедливості, прагнення пригод, весела вдача.
Том - Гек
Безкорисливість
ІV. Підсумок уроку
1.Бесіда
Як ви гадаєте, чи можна назвати дружбу Тома і Гека справжньою?
Як ви розумієте поняття «справжня дружба»?
Чого повчає хлопчиків Марк Твен?
V. Домашнє завдання
Написати листа Тому Соєру. Намалювати ілюстрації до твору (за бажанням)
Тема: Марк Твен (1835–1910). «Пригоди Тома Соєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті.
Тема: Г.К. Андерсен. "Соловей". Протиставлення "справжнього" і "штучного" в казці "Соловей", соловей як утілення сили природи й мистецтва.
Прочитати казку тутhttps://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=645
Або прослухай тут
Дом.завдання знати зміст казки "Соловей"
ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ПРОЧИТАННЯ ВЛІТКУ
12.05.2020
Контрольна робота "Світ творчої уяви. У колі друзів. Сучасна література"
https://www.classtime.com/code/78VG9N
У вас лише 1 спроба та 45хвилин
Шановні учні. Велике навантаження на сайт кластайм, тому вибило тестування даю доступ ще раз
https://www.classtime.com/code/E5NRK
Тема : Пауль Маар. "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Яскравість художнього світу твору.
Шановні друзі, щиро вітаю всіх. Сьогодні ми розпочинаємо знайомитися з новим твором Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Його немає у підручнику, тому його можна знайти в інтернеті та прочитати. А на допомогу вам наступні посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=Yw1yU-7EwbIДомашнє завдання : прочитати 1 частину твору або прослухати
https://www.youtube.com/watch?v=YNUusHOC-kY&list=PLhm1mKgGTwp-ED3YCZx8qiidkncHqNTov
А тепер увага! Творчі діти запрошується прийняти участь у конкурсі
УВАГА !!! ОГОЛОШУЄТЬСЯ ОНЛАЙН-КОНКУРС ЧИТЦІВ
Центральна міська бібліотека ім. М. Лермонтова запрошує взяти участь у онлайн-конкурсі читців до Всесвітнього дня вишиванки.
Умови та вимоги онлайн-конкурсу:
• На конкурс від одного учасника приймається один вірш українською, присвячений народному оберегу - вишиванці.
Щоб взяти участь в конкурсі, необхідно:
• Записати відеовиступ (не довше 3 хвилин)
• Заповнити онлайн-анкету за посиланням: https://cutt.ly/gys93yS до 19 травня включно
Конкурсанти змагатимуться в чотирьох вікових категоріях:
• «Малята» (до 9 років)
• «Діти» (10 -14 років)
• «Юнацтво» (15 - 20 років)
• «Дорослі» (від 21 року)
Оцінювання виступів за наступними критеріями:
• рівень виконавської майстерності
• дикція
• постановка голосу
• сценічний образ
З 20 по 25 травня буде проведено оцінювання виступів членами журі у складі філологів, поетів, письменників, працівників культури.
Також кожен з конкурсантів може отримати «Приз глядацьких симпатій» за кількістю вподобайок у Фейсбуці. Для визначення найкращого виступу глядачами з 20 до 25 травня відеовиступи конкурсантів буде розміщено на сторінці Мелітопольська центральна міська бібліотека ім. М. Лермонтова у Фейсбуці.Умови та вимоги онлайн-конкурсу:• На конкурс від одного учасника приймається один вірш українською, присвячений народному оберегу - вишиванці.Щоб взяти участь в конкурсі, необхідно:• Записати відеовиступ (не довше 3 хвилин)• Заповнити онлайн-анкету за посиланням: https://cutt.ly/gys93yS до 19 травня включноКонкурсанти змагатимуться в чотирьох вікових категоріях:• «Малята» (до 9 років)• «Діти» (10 -14 років)• «Юнацтво» (15 - 20 років)• «Дорослі» (від 21 року)Оцінювання виступів за наступними критеріями:• рівень виконавської майстерності• дикція• постановка голосу• сценічний образЗ 20 по 25 травня буде проведено оцінювання виступів членами журі у складі філологів, поетів, письменників, працівників культури.Також кожен з конкурсантів може отримати «Приз глядацьких симпатій» за кількістю вподобайок у Фейсбуці. Для визначення найкращого виступу глядачами з 20 до 25 травня відеовиступи конкурсантів буде розміщено на сторінці Мелітопольська центральна міська бібліотека ім. М. Лермонтова у Фейсбуці.Переможці оголошуються 25 травня 2020 р.
Нагородження відбудеться після закінчення карантину.
Хто хоче прийняти участь ? Повідомте мене. Мій телефон 0962853909 Олена Вікторівна.30.04.2020
Тема: Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
https://www.youtube.com/watch?v=RtJYlWsTcHk
Домашнє завдання : запишіть у зошит характнристику одного з героїв за відео-уроком.
28.04.2020
Тема:Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
5-А
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Конференция Zoom Елена Бурьянова
Время: 28 апр 2020 13-00
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76352548913?pwd=WFVqWENFQVVTMGN6OG55d2MxV1Rsdz09
Идентификатор конференции: 763 5254 8913
Пароль: 4hj9F4
5-Б
Елена Бурьянова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Моя конференция
Время: 28 апр 2020 14:00
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/79782437852?pwd=dFpOWkNyVFI0OUp2Y1ZKWGlnbHdrdz09
Идентификатор конференции: 797 8243 7852
Пароль: 7KCNt1
Домащнє завдання: Прочитати твір Туве Янсон "Капелюх чарівника"
23.04.2020
Тема : Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
Нехай зустрічаються зі мною в моїх книжках!.. Туве Янсон
Познайомтеся з біографією Туве Янсон
https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4
Читання першої глави казки Туве Янсон «Капелюх чарівника»
https://www.youtube.com/watch?v=eZrmITdQLGE
Словникова робота- Слово «троль» у перекладі зі скандинавської мови означає «чаклунство», «чари». Легенди про тролів виникли у Скандинавії. Тролі за скандинавськими переказами та легендами великі, страшні, вайликуваті чудовиська. Це злі карлики, велетні, чаклуни, відьми, тобто вся «темна сила», яка часто намагається нашкодити людям.- А Мумі-тролі з казкової країни Туве Янсон схожі на фантастичних і потворних істот зі скандинавського фольклору?- Що спільного між стародавніми скандинавськими тролями та світом мешканців долини Мумі-тролів? (Це казкові істоти)
Домащнє завдання: Прочитати твір Туве Янсон "Капелюх чарівника"
Літературний диктант за повість -казкою Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"в Zoom o 16-00
Домащнє завдання: Прочитати твір Туве Янсон "Капелюх чарівника"
Роальд Дал. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Робота з текстом твору
Передивіться художній фільм "Чарлі й шоколадна фабрика", порівняйте його з книгою. Свої висновки запишіть у зошит. Як ви гадаєте, чому така розбіжність між творами з однаковою назвою? Поговоримо про це на наступному уроці.
14.04.2020 Роальд Дал. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Робота з текстом твору
Добрий день, мої любі друзі! Ми сьогодні починаємо знайомитися із твором Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".
https://www.youtube.com/watch?v=TWsFszHa5SY
Твір треба прочитати, а не подивитися!!! Читати можна тут:
https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8628
Запиши у зошит літературознавчі терміни:
09.04.2020
02.04.2020
Герой
|
Визначна риса
|
Поведінка, що доводить рису
характеру
|
Боягуз, панікер, метушливий
|
Поведінка тривожна, постійно біжить
кудись, постійно боїться Королеви
|
|
Філософський спокій, зверхність
|
Навчає Алісу жити в Країні Див, її порада Алісі - «Май терпець»
Веде себе зверхньо.
Постійно запитує: «Ти при своєму розумі?»
|
|
Роздратована, нервова
|
Постійно ображається, сердиться, любить повчати
|
|
Знаходить вихід із скрутних ситуації, уміє
зацікавити
|
Це сам Керролл. Письменник заїкався і вимовляв
своє ім’я: «До-до-Доджсон»
Пропонує грати в гру «Гасай-Коло». Організовує
та зацікавлює тварин.
|
|
Спокій та виваженість
|
колега Керролла, який плив з
ним Темзою, коли виникла ідея створення казки-повісті
|
|
Намагається нікого не образити, чемна
|
– старша сестра Аліси.
Спілкування з Мишею.
|
|
Говорить те, що думає
|
– молодша сестра Аліси.
«Говори по-людському, я не знаю і половини отих
твоїх кучерявих слів, не думаю, щоб і ти їх знав»
|
31.03.2020
1. Словесне малювання.
Риси характеру
|
Епізод тексту
|
Допитливість, цілеспрямованість
| |
Цікавість, полюбляє пригоди
| |
Сміливість
| |
Живе у світі фантазій
| |
Спостережливість
| |
Чемність, ввічливість
| |
Розум, здоровий глузд
| |
Людяна, співчутлива, милосердна
| |
Волелюбна, зберігає почуття власної гідності
| |
Рішуча, схильна до ризику
| |
Правдива
| |
Оптимістична, доброзичлива
| |
Освічена, але часто верзе дурниці
|
Прізвище, ім’я та псевдонім
|
|
Дата народження
|
|
Місце народження
|
|
Родина
|
|
Освіта
|
|
Професія
|
|
Захоплення
|
|
Найвідоміші твори
|
|
Дата смерті
|
Перейдіть на сайт www.classtime.com та введіть код: PWZWYM
Цветков Саша 5Б зробив
ОтветитьУдалитьЛугініні Анастасія5-б тему розглянула, таблицю риси характеру Аліси зробила,прослухала частини твору.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьКисляк Ксенія 5-б все зробила
ОтветитьУдалитьЦветков Олександр 5Б зробив
ОтветитьУдалитьЛушнікова Анастасія 5-А виконала
ОтветитьУдалитьШубіна Віка 5Б, роботу зробила
ОтветитьУдалитьЛюбачевський Єгор 5-Б розглянув тему та написав у зошиті таблицю
ОтветитьУдалитьПолякова Ганна 5-Б зробила характеристику образу Аліси
ОтветитьУдалитьЦветков Олександр 5Б зробив
ОтветитьУдалитьАнісімов Роман 5Б зробив
ОтветитьУдалитьКузнєцовІван 5-б прочитав таблицю зробив.
ОтветитьУдалитьЛушнікова Анастасія 5-А завдання и ДЗ виконала
ОтветитьУдалитьЛугініна Анастасія 5-б зробила
ОтветитьУдалитьШубіна Віка 5 Б відповіла на запитання та попрацювала у зошиті
ОтветитьУдалитьКузнєцовІван 5-б дз зробив тест пройшов.
ОтветитьУдалитьКузьменко Альбина 5-А зробила
ОтветитьУдалитьУ мене є питання а який индефекціоний код прес конференції?
ОтветитьУдалитьЗубарь Максим 5-Б завдання виконав
ОтветитьУдалитьЛугініна Анастасія5-б все зробила
ОтветитьУдалитьВишняк Світлана 5б зробила
ОтветитьУдалитьЛюбачевський Єгор 5-Б відповіді записав у зошит.Встановив програму zoom.
ОтветитьУдалитьКисляк Ксенія 5-Б відповіді записали у зошит
ОтветитьУдалитьБосенко Александра 5-Б все сделала,на вопросы ответила
ОтветитьУдалитьАнісімов 5б ответы в тетрадь записал
ОтветитьУдалитьА можно узнать за какой урок сегодня говорили оценки,почему такой низкий бал. Босенко Александра 5-Б
ОтветитьУдалитьЛугініні Анастасія тему вивчила
ОтветитьУдалитьБосенко Александра 5-Б Марину Цветаеву прочитала
ОтветитьУдалитьДундук Данило 5-Б всі уроки відпрацював :)
ОтветитьУдалитьВидакова Алина 5б 1Август 2Виолэт 3Чарли 4Вэрунка 5Майк
ОтветитьУдалитьДундук Данило 5-Б домашню роботу зробив і виконав кроссворд.
ОтветитьУдалитьМаксим Зубарь 5-Б зробыв завданя за 14.04
ОтветитьУдалитьКузнєцовІван 5-б клас домашнє завдання зробив кросворд у зошиті написав.
ОтветитьУдалитьЛюбачевський Єгор 5-Б зробив завдання та відправив на пошту
ОтветитьУдалитьЛугініна Анастасія5-б все зробила
ОтветитьУдалитьКисляк Ксенія 5-Б все зробила
ОтветитьУдалитьБосенко Олександра 5-Б все зробила
ОтветитьУдалитьШубіна Віка все зробила
ОтветитьУдалитьПолякова Ганна 5-Б, все зробила
ОтветитьУдалитьВишняк Світлана 5-б за 14 квітня все зробила
ОтветитьУдалитьЛугініна Анастасія5-б зробила
ОтветитьУдалитьДундук Данило 5-Б фильм подивився.
ОтветитьУдалитьЛитвиненко Олег 5 а виконав
ОтветитьУдалитьСуркова Дарья 5-А готова до уроку!
ОтветитьУдалитьБосенко Олександра 5-Б все зробила
ОтветитьУдалитьЦветков Олександр 5Б все зробив
ОтветитьУдалитьВишняк Світлана 5-б не змогла приєднатися
ОтветитьУдалитьГлущенко Данило 5Бна КОНФЕРЕНЦИИ БЫЛ ПОД ИМЕНЕМ Александр Иванов
ОтветитьУдалитьКисляк Ксенія 5-Б все зробила
ОтветитьУдалитьЦветков Олександр 5Б зробив
ОтветитьУдалитьДундук Данило 5-Б домашню роботу зробив.
ОтветитьУдалитьЛугініна Анастасія 5б ознайомилась, читаю твір
ОтветитьУдалитьГлущенко 5-Б тести прошол про Алису у краине дыв
ОтветитьУдалитьЦветков Олександр 5Б зробив
ОтветитьУдалитьПолякова Ганна 5 Б, все зробила
ОтветитьУдалитьЦветков Олександр 5Б зробив
ОтветитьУдалитьДундук Данило 5-Б домашню роботу зробив.
ОтветитьУдалитьЦветков Олександр 5Б прочитав
ОтветитьУдалитьДундук Данило 5-Б першу частину прочитав.
ОтветитьУдалитьБосенко 5-Б прочитала
ОтветитьУдалитьЛугініна Анастасія 5-б прочитала
ОтветитьУдалитьПолякова Ганна 5-Б,прочитала
ОтветитьУдалитьДундук Данило 5-Б тест виконав.
ОтветитьУдалитьПолякова Ганна,5-Б,не встигла відповісти на всі питання,так як були збої
ОтветитьУдалитьГлущенко Данило 5-Б виконав тест
ОтветитьУдалитьСалгалов Богдан 5-Б как можно узнать оценку по контрольной работе?
ОтветитьУдалитьЦветков Олександр 5Б зробив
ОтветитьУдалитьЗдравствуйте,увидела сегодня итоговую оценку и не совсем понимаю почему такой результат,хотела спросить,почему нет в электронном журнале почти не одной оценки за тесты,хотя их было очень много и мы все до единого их проходили?Попелешко Василий 5-Б
ОтветитьУдалитьа где тест про чарли и шикаладная фабрика?
ОтветитьУдалить